или се обади на тел. 0878 811 222

ЦЕНИ

ТРЕНЬОРИ

SOCIAL TABLE TENNIS

  1. Тенисът на маса подобрява координацията между ръцете и очите и стимулира умствената  бдителност, концентрацията и тактическата стратегия.Това го прави идеалната игра за младите хора да изострят рефлексите, а за по-възрастните да усъвършенстват тактиката.

  2. Развива умствената острота. Скоростта, завъртането и посоката на топчето са от решаващо значение при тениса на маса. Затова опитните играчи са изключително добри в решаването на пространствени казуси.

  3. Подобрява рефлексите. Благодарение на високата скорост и сравнително малката дистанция, характерни за спорта се подобряват както основните, така и фините мускулни движения. Играта се отличава с интензивно редуване на напрежение и отпускане на мускулите, което подобрява способността им за бърза реакция.

  4. Щадящ за ставите. Имали сте операция на коляното, проблеми с гърба, уморени сте от усукване на глезените? Опитайте тенис на маса. Това е чудесен начин да подобрите силата на краката, ръцете и тялото, без да претоварвате ставите си.

  5. Изгаря калории. 68-килограмов човек може да изгори 272 калории, играейки тенис на маса в продължение на час. Имайки предвид факта, че спортът е забавен и пристрастяващ, той може да бъде приятен и лесен начин за изгаряне на калории.

  6. Предлага социален контакт. Независимо дали играете в спортна зала или у дома с приятели, тенисът на маса предлага чудесен начин да общувате с други хора. Тъй като спортът е подходящ за всички поколения,  той може да помогне за подобряване на комуникацията и изграждане на отношения, независимо от възрастта. Играта с братя и сестри или родители може да сближи членовете на семейството и да им даде възможност да прекарват по-качествено време заедно.

  7. Поддържа мозъка във форма. Според редица клинични проучвания в Япония инициирани от  Alzheimer’s Weekly report играта на тенис на маса води до ясно повишаване на двигателните умения и когнитивната информираност. Учените установяват, че тенисът на маса значително увеличава притока на кръв към мозъка и може дори да предотврати деменцията.

  8. Подобрява координацията. Следенето на топчето докато се движи бързо към вас, и на неговата траектория, когато противникът ви удря, помага за подобряване на координацията между ръцете и очите.

  9. Подобрява баланса. Да останеш балансиран и да можеш бързо да промениш посоката са от ключово значение за успеха в играта на тенис на маса. Това е особено важно за възрастните хора.

  10. Стимулира различни части на мозъка. Преценявайки удара на противника, играчът използва префронталния кортекс за стратегическо планиране. Аеробните упражнения в играта стимулират хипокампуса – частта от мозъка, която е отговорна за формирането и дългосрочното съхраняване на факти и събития.